Przejdź do głównej zawartości

Nevertheless


Muszę się przyznać, że miałam 2 podejścia do obejrzenia tego serialu. Za pierwszym razem przerwałam po pierwszym odcinku z dość irracjonalnego powodu jakim był fakt, że nie podobał mi się wygląd głównej bohaterki i bardzo irytowała mnie jej mimika twarzy. Potem jednak uznałam, że podejmę się jeszcze jednej próby obejrzenia go z racji tego, że jest on dość popularny i co chwila wyświetlał mi się w proponowanych na Netflixie, więc jakoś zagryzłam zęby.

Ocena ogólna: ⭐⭐⭐⭐

Mimo, że dałam 4 gwiazdki wcale nie uważam tego za jakiś fenomenalny serial. Pewnie bardziej zasługiwałby na takie 3,5 ale w moim rankingu nie daję połówek. Zdecydowanym plusem jego jest to, że trochę wychodzi poza konwencję koreańskich romansideł co sprawia, że jest ciekawszy. Fabuła może nie jest powalająca, ale no właśnie nie da się ukryć, że jest przynajmniej trochę inna. Jest to jeden z niewielu seriali gdzie pokazane są sceny erotyczne (oczywiście też nie za bardzo, bo to nadal Korea), większość pali, a do tego przedstawione są również mniej konwencjonalne typy związków. Jako wady, albo może bardziej rzeczy, które mnie osobiście trochę irytowały to: postać głównego bohatera (bardzo toxic i gdyby nie to, że jest przystojny byłby bardzo creapy) oraz zakończenie. Oczywiście w obu tych przypadkach jest to jedynie moja subiektywna ocena i może wam właśnie będzie się to podobać. W mojej opinii jednak za to właśnie ten serial stracił tą jedną gwiazdkę (no pomijając fakt, że nie wciągnął mnie aż tak jak inne moje 5-gwiazdkowe seriale).



 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak się uczyć Koreańskiego?

Nauka Koreańskiego niestety nie jest prosta. Ja postanowiłam podjąć się tego wyzwania głównie po to, aby mieć możliwość rozmawiania z lokalnymi ludźmi jak w końcu uda mi się dotrzeć do Korei.  Osobiście nie jestem osobą z tzn. smykałką do języków, dlatego chwilę mi zajęło zanim znalazłam odpowiadające mi sposoby na naukę, ale myślę, że dla was to nawet lepiej. Gdybym była w tym dobra pewnie nie przekopałabym połowy internetu i App Stora, więc teraz przynajmniej mogę powiedzieć, że przetestowałam wiele aplikacji, stron itd.  Pierwszym miejscem, które uważam, że warto odwiedzić jeśli zamierzasz wziąć się za naukę koreańskiego w miarę na poważnie jest strona King Sejong Institute Fundation  (i choć może to tak wygląda, wcale nie jest to jakaś reklama).  Znajdziecie tam na prawdę mnóstwo różnym materiałów w tym wiele darmowych. Musicie jedynie założyć sobie konto na tej stronie i macie dostęp do różnych podręczników, filmów i lekcji. Mi samej nie udało się jeszcze przekopać przez wszystko

Move to heaven

  Bardzo długo miałam ten serial na swojej liście do obejrzenia i jakoś nie było mi po drodze aby zabrać się do obejrzenia go. Uważam, że to wina Netflixa, ponieważ serial ten ma moim zdaniem niezachęcający opis, a jak na prawdę bardzo dobry. ⭐⭐⭐⭐⭐ Podobał mi się on między innymi dlatego, że jest jednym tych trochę głębszych seriali, a nie tych z tych, które oglądasz tylko dla odmóżdżenia. Opowiada on historię chłopca w spektrum autyzmu i jego wujka, który na początku serialu wychodzi z więzienia. Już po samym tym fakcie można się domyślić, że relacja między nimi będzie ciekawa. Mi osobiście bardzo podobała się postać wujka, którego też na przestrzeni odcinków poznajemy coraz lepiej i odkrywamy dlaczego wylądował akurat w tym miejscu, w którym jest.  Jest to bardzo wzruszający i zabawny serial, a mimo w sumie wielu dość ciężkich tematów, o których opowiada bardzo lekko i przyjemnie się go ogląda. Do tego uważam, że aktorzy są bardzo fajnie dobrani do postaci, które odgrywają.